Jag vet bara inte

Har typ inte uppdaterat, har inga bilder ingenting! Är mest med rickard <3 och några till.. Snart kommer jag börja uppdatera mera tror jag för min mobil borde vara klar snart från lagningen, äre inte mer än 2 veckor sen jag lämnade in den nu? :s Har just kommit hem från fotbolls match, hahahah tänker inte säga vad resultatet blev. Allt för pinsamt!!!! Vi suger helt seriöst, vi gör verkligen det.
Men nu ska jag duscha, tror inte att jag kmr få dra ut sen för min morsa har jävla damp!!!!!!!!!!!!!!!!! Bara för jag får nya kompisar och umgås med andra så börjar hon dra in Moa?! i allt och säga att jag inte får sluta umgås med henne, klartfan inte kommer jag göra de. Men helt ärligt vet jag inte vart hon håller hus, har frågat massor an gånger om vi ska umgås, så hon får höra av sej när hon kan, okej gumman?
SLUTA SERIÖST BRY ER VILKA JAG UMGÅS MED, MAN SKA VARA UNGDOM FÖRFAN SÅ LÄNGE MAN KAN VARA DE!

Ursäkta men jag är väldigt sur!


Kommentarer
Postat av: moa

vi mst snacka <3

2009-08-13 @ 13:12:02
URL: http://moabernhardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0