Hemma

Kom hem vid 11 imorse, men sen dess har jag bara sovit typ..
I fredags när vi kom dit så spelade vi match, förlorade den! Vet inte med hur mkt, sen på kvällen vare invigning inne i stan, så fick så gå på lk ett tag. Hann förövrigt vara med i tidningen också, vet inte om ngn av mina läsare läser kuriren. Men finns på internett också. Står under bilden på mej: Coolaste brillor. Sara Lantz svartbjörnsvyn, hade plockat fram sina bästa brillor till Luleåspelen!
Tyckte nästan he var lite kul, hade mina gula shuttershades brillor. Men iaf så var invigningen inte speciellt kul, skrek typ halsen av mej! Sen när vi kom tillbaka te förlägningen vare bara att sova. Igår klev vi upp kvart i 6!!! Käkade frukost sen hade vi match, eller vi hade tre matchen igår. Gud så himla jobbigt he var, så hade vi inga avbytare heller en av matcherna. Annars har vi haft 1 eller 2 avbytare :s
Vann ingen match, vi förlorade två & spelade två oavgjorda.. Blev inge fotboll för oss idag eftersom vi åkte ut så igårkväll fick vi käka godis osv.. Idag har vi bara packat och städat. Har inga bilder, men ska höra med Frida om hon kan skicka bilder sen. Men nu kom Moa och vi ska fara och handla med mammsen, ska köpa tacos & sen ikv ska vi ha myskväll ska faktiskt inte äta på max eller frasses ELLER godis!! Vi ska käka gurka & morätter och dipp :)


Kommentarer
Postat av: therese

hej, jag har frågestund på bloggen, så fråga Nu!

puss&kram på dig

2009-08-02 @ 15:39:09
URL: http://thereselindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0