GE MEJ LITE MER

Hela dagen har jag varit ute m. Rillä, Th & Pontus och åkt epa. Eller vid 5 var jag på träning, nu ikväll har vi vart i djuptjärn på en bastuflotte. Träffade bla, Henna & tina :-) Efter vi vart i djuptjärn for vi till Pontus ett tag och chillade, kom just hem och ha koka mej nudlar. Jag ska uppdatera mera ikväll, men nu ska jag äta mina nudlar!!!!

Btw, någon kommenterade och frågade hur lång jag är eftersom dom sett bilden på Moas bild på mej & mammsen, jag är typ.. 172 kanske? Har inte mätt mej sen i mitten av sexan :o

Kommentarer
Postat av: tina

HAAHHA nejnej! inte dig jag menade! Jag skrev ju det där inlägget tidigare idag, och vi träffade dig senare på kvällen :)

Sen så har inte du kissat i våra hinkar? hahah!

Det är två andra.

Sen är typ våra hinkar också borta, gör mig bara förbannad.

Du är helt oskyldig hjärtat :-)<3

2009-08-06 @ 00:09:40
URL: http://uddamaludda.blogg.se/
Postat av: paulina :) <3

kolla bloggen ;)

frågestund just nu

kram!

2009-08-06 @ 16:51:11
URL: http://jagdiggarhonom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0