Träningsdags

Skola idag först, gick snabbt för vi slutade 12.. Då for jag hem ett tag så kom Wille, vi
gjord ine så mkt.. Satt & spela lite, jag sminkde mej sen drog vi till stan och var m. Viktor,
vi typ gick runt på stan. Dom köpte korv på okq8, hahahhahha! Sen så gick vi till konstgräset
typ gjorde int så mkt. Wille skjöt en boll på min läpp den jäveln, dt var taskigt ;o
Sen så fick ja skjuts hem av Viktos morsa, snällt (:
Nu ska jag snart på träning, fotboll alltså ;s

Måste bara berätta, idag i skolan så satt jag med bänklocket uppe, så sgr en klasskamrat:
Fäll ner bänklocket, de är smuts dära?
* Fäller ner bänklocket*
Så hoppar Rösse fram, håller seriöt på dö :o


Kommentarer
Postat av: J

sv: Torsdag kanske? :D <3

2009-04-20 @ 16:21:24
URL: http://jjullaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0