Svara bara på frågan..

Jag har haft en väldigt bra dag idag, först så gick jag till stan. Var med Moa och vi
käkade på frasses ovanligt nog & så köpte jag ett par nya skor. Sen traskade vi
hem till mej så fotade vi med Vendela (min systerdotter) så bilder kommer också
fast i ett inlägg efter de hära. Annars har jag & Moa mest bara suttit vid datan och
pratat på om allt och inget. Hon for hem vid 5, då käkade jag tacos och sen duscha jag
så ringde Wille & Oktay frågade om jag ville komma och spela fotboll med dom, så gjorde
de. Vetni jag vann i straffar över Oktay (a) & Wille ägde jag också ut!
Men nu ska jag sociala mig ett tag innan alla loggar ut från msn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0