Skola imorgon :o

ALLA TJEJER MÅSET GÖRA DE INOM  20 MINUTER ANNARS
KOMMER DEN DU ÄLSKAR DÖ IMORGON !


Skulle du kunna låta din kille krama en annan tjej? jo
Vad har du för bh på dig just nu? rosa push-up
Går du i någon sport? ao
Har du bra självförtoende? nej
Vilken skola går du på? björns
Har ni mycket rast? ne
Har du skolkat? a
Vilka är dina bästa kompisar? moa, jossan, lisa, lina, wille, viktor, oktay. dom bästa just nuiaf
Använder du hårwax? nae
HårSpray? varje dag
HårGelé? ne
Parfym?  varje dag
Rollon?  varje dag
Mascara? varje dag
Ögonskugga? oftast
Kajal?  nae
Är du nöjd med ditt utséende? inte de
Skulle du kunna låta din kille pussa en annan tjej? nej
Skulle du kunna låta din kille ha sex med en annan tjej? nej?
Skulle du kunna låta din kille åka utomlands utan dig?  ja?
Skulle du kunna låta din kille ta på dig? ja?
Hade rumpan vart okej? a
När du är tillsammans med en, umgås du med andra killar då? ja?
När du är tillsammans med en, vill du att den killen ska med på fest när du ska dit med andra tjejer? vf inte?
Hur ofta vill du träffa den du är tillsammans med? ganska ofta , haha
Hur mår du nu? ska inte uttrycka mej hära

Personligt

Namn: saralantz (lantz)
Kön: tjej
Ålder: 13 åååååååår
Längd: 170 typ
Födelsedag: 12 feb
Hårfärg: blond
Ögonfärg: blå
Boende: lägenhet/hus
Skostorlek: 39-41 elr så. Det beror på va det är för skor :-)
Vänner: jodå
MSN: [email protected]
Pea: va? x)
Humör: sisådär
Övrigt: jag är cool, hahhaa

Familj
Mamma: anki
Pappa: conny
Syskon: mattias, mia & tre låssas systrar
Husdjur: inga

Vänner
Antal: it har jag direkt räkna?
Välj en vän som...
Du litar på: moa & linab
Får dig glad: moa & lisa oftast
Du skrattar ofta med: typ moa & lisa, haha
Är saknad: just nu.. julia åström tror jag
Du vill träffa: natta
Du känt länge: viktorn
Känner dig bra: Moa bernhardsson & Lina bäckund <3
Du gjort mycket med: typ moa
Sötnosen: de finns många sötnosar ju !

Känslor
Har du gråtit för att du varit arg?: a
Har du varit kär i någon du inte haft chans till?: mjo,
När grät du senast?: typ nyss.
Har du varit riktigt kär?: jag äre /:
Är du oftast sårad & ledsen men visar det inte ?: nej, är rädd för folk ska tycka jag är jobbig
Menar du det du säger?: ja det gör jag!

Ditt eller datt
Pengar eller kärlek?: kärlek
Singel eller förhållande?: förhållande
Sola eller bada?: BÅDA?
Mobil eller dator?: Mobilen
Gröna Lund eller Liseberg?: grönalund
Mc Donalds eller Burger King?: inge
Dans eller sång?: sång
Fotboll eller innebandy?: fotboll såklart ! :-)
Flyga eller åka båt?: flyga tror jag, fast båt är också jätte kul !

Ärlighet
Lovar du att vara ärlig?: a
Har du varit kär i din bästa kompis?: killkompis? - så ja, tyvärr..
Har du ljugit?: ja.. ibland måste man det. 
Har du fuskat på ett prov?: mjo
Har du baxat något?: hahahaha, jaaaa.
Har du berättat vidare en hemlighet?: till dom jag kan lita på.
Druckit eller rökt utan att dina föräldrar vet?: druckit vad? ;)
Har du en hemlighet som bara du vet?: mh, flera.

Resor
Har du varit utomlands?: jopp
I vilka länder har du varit?: frankrike, turkiet, bulgarien, finland, nått till
Har du åkt flygplan?: jies
Tåg?: m
Båt?: m
Buss?: m
Har du bott utomlands?: nej
Vart isåfall?:
Kan du något annat språk?: hah, nej x)
Vart vill du åka?: thailand

Rik eller fattig?
Hur mycket får du i månadspeng?: får pengar när jag ber om det
Har du...
Eget rum?: men ja.
Egen TV?: nej inte direkt
DVD?: om ja inte har nån tv så?
Dator?: mjio
Mobil?: jo
Telefon?: nää
Kontokort?: jopp
Över 2000 kr?: japp
Pool?: nej :(
Studsmatta?: ja
Cross/moppe? nej
Pingis/biljardbord?: aa
Jacuzzi?: nej, men de skulle va jävligt chill !
Villa?: joooooo
Märkeskläder?: njaa.
Smink/smycken för över 5000 kr?: ah, tror så :b

Dagens
Kläder?: underkläder, tights & tunika
Smink?: inget
Smycken?: inge
Humör?: okej
Gjort?: inge
Göra?: sova
Måltid/-er?: pizza, hahaa
Sötnos?: ingen


Kommentarer
Postat av: J

GUMMAAAAAN! snart får du mig att lipa! jag saknar dig grymt mkt! nu får vi fan ta och lyfta arslena och hitta på ngt svinigt kul, för det är vi tamejfan värda! ;)

<333

2009-04-20 @ 00:10:20
URL: http://jjullaan.blogg.se/
Postat av: Jessica

jo jag har haft en bra dag :)

visst är knäckrebrödsdansen rolig?

jag skrattade ihjäl mig x)

2009-04-20 @ 07:21:48
URL: http://jessieh.blogg.se/
Postat av: Amandalund

tack sötjävel :o <3333 :)

2009-04-20 @ 15:00:48
URL: http://modekamel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0