Jag är inte redo ännu

Hej sötisar, tack för alla kommentarer jag fått. Hade typ 15 nya :)
Men idag då.. Jag & Moa for till rönnbäcks, köpte mjukglass & mikshake, så satt
vi på stan och åt de. Sen knallade vi till smörblomman och lekte dära, så gick vi
vidare till mig. Bytte om så gick vi ut igen, typ försökte få fram min cykel men lyckades inte så bra.
Så vi satte oss vid datan, spelade röj mot några. Käkade lazange till middag, det var rätt gott!
Okej nu måste ni tro att vi är värsta tjockisarna, låter som vi typ äter hela tiden, men seriöst
vi gör typ de,
HAHHAa.
Vi gick till stan igen för att vi skulle få låna Foppas cykel, men nej när vi kommer till stan så ringer
Emil och säger att de är punka i däcket? Så då har vi gått dit i onödan.. Men Emil, Foppa & Konka
kom iaf ut och socialade ett tag, mamma kom & hämtade mej och Moa sen så gjorde vi inte så mkt.
Hon for hem för en timma sen kanske, nu ska jag städa.
Eller såhär ser iaf min dag ut imorgon:
Fara på badet m. syster & systerdotter
Hem & fixa
Vara m. Lina, vet inte vad vi httar på, sen så sover jag hos henne med. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0