HAHAHA

Skolan idag gick segt, alla är konstiga :)

Efter skolan så börjar de med att jag ska skjutsa hem Paulina på pakethållaren, då så
cyklade jag omkull på engång, båda typ flög. HAHAHAHHA
Sen så när vi kom frammåt osv så hade Rösse varit på ica och köpt hallonsoda.
När jag skulle hoppa av cykel så ramlade jag typ igen, hehe.
Men nu de roligaste:
När jag skulle smaka dricka så kommer Jim & säger: Vad "bra" du är på cykla..
Venne vf de var så kul men jag hade ju dricka i käften så råkade jag spruta ut allt
och de kom på rösse :( förlåt brooor, hahha. Lite smått rolig men ändå klantigt (a)

Fotbollsträning snart, gah så tråkigt men antar att jag måste fortsätta för att hålla uppe kondisen.


Kommentarer
Postat av: lollo ;D

börja i trångfors (; <33333333333333333 haha . :)

2009-04-27 @ 16:05:36
URL: http://loooolloooo.blogspot.com
Postat av: lollo ;D

börja i Trångfors (; <333333333 haha . :)

2009-04-27 @ 16:07:36
URL: http://loooolloooo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0