Feel so bad

Okej verklien dålig uppdatering & lär inte bli så bra imorgon heller tror jag eftersom de
är valborg & jag ska tillbringa den med Moa & ev. Malin(?)

Idag skola, sen så for jag hem & sminkade mej osv, sen kom Jossan. Vi gick till
stan och gjorde typ inget, bara tog de lungt osv.. Sen åkte vi te hon i sävast, dom bor
skit mysigt tkr jag! Jaja, hon hämtade pengar så fixade vi oss. Tillbaka te stan och
då gick vi till uh, träffade Lina osv.. Sen när vi skulle med bussen & sola så åkte vi någonstans
venne vart? Vi hade alltså hoppa på fel buss.. Så vi fick gå en bit, haha! Men när vi kom fram så
solade hon och jag bah chillade och socialade mej med hon. Vi fick lite panik sen, för vi hade missat
bussen hem & de gick inte ngn förens vid 10. Så mamma kom & hämtade oss, hon for hem och
jag te mej. Sen resten av kvällen har jag städat, duschat och pratat m. Bästvän i tel.


Nya kläder.


Kommentarer
Postat av: lisa olander ;p

så snyggt! :) <3

2009-04-30 @ 18:17:10
URL: http://liisaolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0