29/9

tjenis! idag började väl dagen bra, jade med mig kameran idag till skolan. om ni vill se bilderr så får ni ta & vänta till onsdag, då ska jag till mamma (for till pappa idag) iaf.. i engelska ligger jag typ 6 sidor bakom alla?! fan, tror seriöst jag skulle dö av hunger idag. & så när det var mat vart jag typ överlycklig. men när jag kom iill matsalen var jag inte lika glad. usch, äckelmat idag. mattanter=gläjde förstörare.... förut när det är köttbullar, eller hur ebba? ;)
iaf. efter skolan tog jag &lisa bussen till stan & där vad vi med malin&moah&rebecka. det var as skoj! men malin drog typ på en gång :'/  vi gick runt på affäre & dampa. sen gick vi till frasses & tjocka oss dära, jag&lisa&moah delade på en stor pomfritt meny :$ & rebecka åt en liten [a innan vi han äta klart så tog lisa bussen hem halv 4.vi stannade, sen typ 10 över 4 gick vi till boden arenan, vi kom fran typ 20 i 5. så då vare bara snabbt byta om & så. vi skulle börja kvart i. då skulle vi hoppa hopprep i en alltså till 5. trevligt ;> sen den här träningen SÖG. fick fan stå i en kvart totalt?
 när jag kom hem så var jag m. ante , har inte hunnit duscha än. fan vad allt är stressigt. & nu är det idol, så får väl hoppa i duschen efter det. :o
menmen, kolla på onsdag så har det kommit bilder :]


TRYCK PÅ BILDERNA FÖR ATT SE SOM STÖRRE.



älskar dej ebba! :]<333          MODEEEEEELL          härligt! ;)<3                       bäst :* <3





jag älskar er mera än allt!<3





blä på mej! ;o sötrebecka :]<3



älskar er (L)



XOXO lantz


Kommentarer
Postat av: agnes

jag tycker att du är den snyggaste människan på jooorden :D det tycker du också :) <333333333333

2008-10-05 @ 21:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0