26-27/9

FREDAG
hann inte skriva igår, sov hos tessheikki mkt skoj! :)
först vare skola, det gamla vanliga tråkiga, förutom att jag hade gitarr! fick spela det vackraste & im yours
sen sista timmenvare klasskul: killeball. mkt roligt vare, sen tog jag 2 bussen till stan & var m. tessheikki&sandranilsson. det blåste som fan . så vi gick in på åhlens sen gick vi till sandens gympasal & värmde oss :]
sen vi typ halv 4 tog vi bussen till tess så fick hon hämta sitt kort som hon hade glömt hemma! sen for vi tillbaka till stan & då var vi med viktoråström&emilsvanberg? vi tjåååkkade oss på frasses typ :bb
sen gick vi på kicks & åhlens. hihhih, vi sprutade perfym på dom [a]  DOM ÄR MINA BÄSTISAR! mohaha.
menem, sen tog vi bussen hem , dom klev av nån stanns , sen fortsatte jag & tess hem till henne.
sen vid 8 gick vi till tg, vi hade lite damp på vägen dit. vi la oss på vägen & kollade på stjärnorna & allt! haha , mnemne. vi  var m. massa när vi kom fram. vi grillade. sen gick vi till skolgården jag&tess , vi hade typ damp! vi visade våra vigasaker (y) , viktor&emil följde oxå med! dom typ : NI HAR JU FÖRFAN INGA LEDER! typ den dära (A) det var skoj , haha ! men men. sen knallade vi hem , det var sviiinkallt! sen när vi kom hem såg vi på nån film. fast vi var as trötta, så vi somnade typ vid 12 :$


LÖRDAG

vi hade stält klockan på halv 11 , för tess skulle till luleå & shoppa. mamma hämtade mig kvart över 11 , då for vi till intersport & då träffade jag MOIIIIIIZ =D jag beställde en bbk väska. sen gick jag till frits olsson & gjorde ett hål i örat, typ där uppe lr vad man ska säga! köpte nya örhängen oxå, sen gick vi till seeme & dära köpte jag ett par svarta jeans. 399kronor. rätt nöjd faktiskt, sen gick jag jag&mamma till dagoberts, köpte en kyclingmacka. sen for vi vidare till kioskpiraten & där köpte jag godis. nu väntar jag bara på att moah ska städa klart så ska jag fara till henne, ska sova dära?!. skriver mera sen!

det som är understrycket idag äre lite ändringar på , blev inte att jag sov hos moah, hon fick inte. men hon km hit ett tag, vi dampade. sen var vi m. joel&rasmus , JOEL GJORDE TYP SÖNDER MIN CYKEL :'( han är dum. då tog jag hans keps & sprang iväg, jag &moiz gömde oss typ i trapphuset [a] , sen på nått konstigt sätt lurade dom oss , så vi typ sprang ner & så stod dom dära -.- menemn. sen gick dom hem, jag & moah gick till datan & åt godis. sen skulle hon hem. buhu, sen har jag bara suttit hära?, imrn ska jag vara m. frida? :) sen träning. menemn, skriver imrn ! btw, vad tkr ni om min nya design? (a) haha. tack viccan :]

XOXO lantz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0