25/9

tjjjuu, idag vare skola som vanligt! sov lite föörlänge idag. ställde klockan på 6, ´men vaknade kvart över 7, så hade jävligt bråttom. måste gå till bussen halv åtta. när jag kom till skolan hade vi idrott på morgonen, handboll idag med! sen hade vi tyska. & rast sen, var typ mest m. lisa<3 sen kom linnea&ebba&paulina oxå, dampade m. kort osv.. efter rasten läste vi. fyfan vad bra min bok är!!!!!! sen hade vi bajs matte. ligger typ 8 sidor efter. faan! sen hade vi lunch.  öh, öh koommer inte ihåg vad vi gjorde sen =o,
efter skolan följde jag lisa hem! stressigt. skulle ta bussen 14.30, har träning & vi slutade 14.00 , så fick typ springa gärnet till lisa. byta om & äta, &så. skulle hinna till sanden ett tag oxå, träningen börja 16.00 , träffade massa gullizar.
när tinabloms klass slutat, vet inte vad den heter? 7.1 lr? haha , men ellen går oxå i hennes klass så då gick vi till gympa salen & körde handboll lite, sen typ 25 över 3 till hon till bussen. sen kom typ alla i handbollslaget. träningen gick då helt okej!
när vi slutade träningen skulle jag & lisa på stan. men lisa är ju som lite underlig, så hon typ dampade m. massa! BILDER FINNS -.-! men får inte visa dom , haha. men hon skulle "duscha" men hade ingen handduk, så hon tog mina kläder & torkade sej m. ddom!  menmen, sen larva vi oss iväg till stan! träffade massa dära! sen kollade vi på four foun :]
sjukt bra! sen halv 7 tog jag &lisa bussen hem. jag klev ju av vid mig & hon vid sej, haha. men när jag kom hem slängde jag mig vid datan & nörda. sen vare idol ! JOHAN PALM ÄR BÄST! <3 & jag har pratat m. han i telefon =DDD
menen, nu ska jag försöka sova.

XOXO lantz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0