28/10

tjollahoppp! idag vaknade jag av mitt alarm som ringde kl 11. typ 12 kom linnea hit, satt & fikade då, ahha & var fortfarande i pyjamas & allt. när jag fikat klart satt hon vid datan & jag fixade mej, sen så sa jag bah; asså ska vi ta en buss till stan som går på 2 min? & linnea typ: eeh, eeh, SPRING! så vi sprang till bussen, & när vi var på bussen sa linne bah; asså vad ska vi göra på stan? och jag bah, asså vi går till biblo, för jag mst på dass. så vi gick dit då, sen gick vi ut från biblo & då såg vi 01.an köra mot åhlens & vi tpy; ska vi åka hem? så vi sprang typ gärnet mot busshållplatsen! haha, fan vad lata vi är! vi kunde ju ha gått. men lika bra att vi tog bussen, haha! när vi kom hem så satt vi typ vid datan & dampade. sen gick vi ut & lekte i en snurra (h) haha det var fan as skoj, men var jävligt yr efter det, sen gick vi mot prästholmsskolan,  fast han inte hela vägen dit innan min älskling, då gick vi till prästholmsskola, typ linnea gunga ett tag, öh. vi typ sattt & snacka massa, dddet var jäävligt kallt! men tur att oktay var dära då! men sen vid typ halv 4 skulle jag&linnea hem till mej. och oktay skulle nån annan stanns. höhö, hoppas ingen såg hur jag och linnea gick hem. vi gick typ som pingviner, tror fan att vi frös häcken av oss!!! seriöst. haha, ajja men när vi kom hem så skulle vi göra varmchoklad. men vi ides inte! fast det första jag gjorde var att spola varmvatten på mina händer, jjjävligt skönt det. sen 4 tog hon bussen hem, jag satte mej vid datan, sen kom mamma hem & laga mat, palt. men det var inge gott. sen så satte jag mej vid datan igen & hade tråk, sen frågade linnea om jag kunde komma till hon, så tog bussen dit då. halv 7 tog vi bussen till stan. vi skulle kolla på 97ornas träning. 95orna hade ju ändå träning efter! menmen, innan vi gick till korpen , så gick vi till kioskbaren & köpte godis :R hhehehehe , tjocka vi är! sen traska vi iväg. vi kom faktiskt bara 5 minuter försent typ! vi fick vara "koner" på deras träning lite typ, sen kom my & henns kompis. menmen, sen kolla vi på 95ornas träning, jag&linnea kollade m. elina, för hon var sjuk. krya på dej gumman<3!  sen 9 kom mamma &hämtade mej, vi skjutsade hem linnea .

SERISÖT EBBA&JAG&VIKTOR&ALMA & ALLA TYP. SEIÖR. JÄVLA SPAM HELVETE. AHAHAHAHAHA

http://www.youtube.com/watch?v=gF1aXqboOuk        NYA FJORTISFILMEN!!!


Dagens vill ha: moaah
Dagens klädsel: mjukis, udm tshirt
Dagens smink: mascara
Dagens frisyr: uppsatt
Dagens låt: crown - love you
Dagens planer: oktay&linnea
Dagens bästa: oktay&linnea! + oktays kompis, som är typ lite hyper, xD
Dagens roligaste:  mkkt
Dagens dummaste: ingen, LR JO! FOLK SOM KALLAR MEJ SARA ! ;)
Dagens drog : OKTAY! <3
Dagens köp: tuggummi&godis
Dagens humör: BRA!
Dagens mening: :O


XOXO lantz


Kommentarer
Postat av: O

Axe x ) <333 : *

2008-10-29 @ 18:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0