25/10

idag vaknade jag vid halv 11 av att nån m. dolt nr ringde. tror det var jossan.
memnem, jag låg typ & drog mej till 12. sen satt jag vid datan
& gjorde inget.sen dusha jag.. fixade jag mig typ 1 timma, men vart sur
mitt hår hade damp. sen satte jag mej vid datan, sen fixa jag mej igen.
vid 6 for jag&mamma till hedgården, tore  hade 50års fest.
var m. julia dära, julia var väldigt duktig & höll tal! ;))
vi åt & det. sen gick jag och julia till henne o spelade sims
haha. coolingar. sen smsa mamma att det var fika , då gick vi tbx [a]
sen gick vi till julia & hon packade. sen for vi till mig, lr vi svängde förbi
statiol & köpte dricka&popcorn, men julia sku ha nå jävla cheez ballz
uarraeihaöerohjöaojg fan vad äckligt. haha , menmenm. nu ska vi typ dampa

älskardej, <3

btw, vi har kollat igenom saker vi skrev typ år 2000. hahahahha :
bert du är så snygg så snygg för du inte har någon rygg,
du är min alldeles egna bert, när jag ser dej luktar dej fjärt.
jag älskar dej med hela mitt hjärta, men snälla sluta fjärta...

HAHAHAHAHAH, ERKÄNN GRYM? (H) vi har tusen till, säg till om ni vill höra! ;D


  


Dagens vill ha: oktay!
Dagens klädsel: jeans, linne, tshirt
Dagens smink: mascara
Dagens frisyr: uppsatt
Dagens låt: one tree hill - halo
Dagens planer: jullangullan
Dagens bästa: julia
Dagens roligaste:  julia
Dagens dummaste: ingen
Dagens drog : öh, vet inte x)
Dagens köp: inget
Dagens humör: bra, men ändå inte. saknar oktay =(
Dagens mening: men den är ju där

XOXO lantz

Kommentarer
Postat av: julia åström

älskar dig gumman! :) <333

2008-10-26 @ 01:01:32
URL: http://jjullaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

söööt bild på dig gumman :) <3

2008-10-26 @ 23:37:49
URL: http://ssandraniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0