18/10

tjenis, idag så ringde vårat alarm 7. fast vi znoooozade till typ eh ?  minns inte
sen 8 fikade vi, höhö. vi hade samling kvart över 8 på hildurs,
mmalin kom , hon skulle åka med oss. men vi åkte typ inte förens
kvart över, haha, men vi missade ändå inte så jätte mkt! bara samligen.
våran första match gick bra! 26-8!
mellan den så åt vi typ & så. nästa match var nog min bästa iaf!
den vann vi med 14-10. sen nästan dirrekt efter hade vi en till match
den vann vi med 28-7. AS BRA SPELAT TJEJER!! bbk är bäst.
efter det så trodde jag att jag hade glömt min mobilladdare&kameraladdare
hos moah, så jag for med dom hem. men jag hade tydligen inte glömt det.
menmen, malin hade gjort illa sej i nacken, på matchen så hände något.
det var verkligen inte bra! men påvägen hem så stannade vi på daggan,
jag&moah sprang in och köpte varsinn kycklingmacka!
sen for vi hem & malin åt sin kycklingsallad som hon hade med sej
och jag&moah våra mackor, sen var moah jävligt trött&sur. haha
så jag & malin typ satt vid datan, lr ja! malin skulle såklart jävlas m. moah
hahah! sen så dampade vi. malin for hem sen! & jag stannade hos moiz
ettt tag till. mamma kom sen med kakor! hihi , så fick jag & moah nå jävla utbrott.
tog typ 8746846518945874584651 bilder på oss! haha , det var kul.
bilder kommer när moah har skickat. menem , sen så for jag hem och
tog mej en frukt sen hoppa jag inn i duschen! är fan jävligt trött.



  
biifffen (h)             i belive i can fly..                 i love u<3      


Dagens vill ha: inget
Dagens klädsel: matchkläder
Dagens smink: inget
Dagens frisyr: uppsatt
Dagens låt: dole - tre små ord
Dagens planer: sammandrag, moah!
Dagens bästa: moa&malin
Dagens roligaste:  moa&malin
Dagens dummaste: moah
Dagens drog : moa
Dagens köp: mkt
Dagens humör: bra, lr jaa..
Dagens mening: härligt tjejer!

XOXO lantz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0