14/10

halloj! idag vaknade jag & paulina vid 8 , fikade & fixa. men paulina är ju alltid så jäääääävla seg.
vi skulle vara dära kvart i 9 , men var dära vid 9, men det gör inget. vi missade då ingen spec.
min grupp hade typ: tigerstockern, då undrar ni kanske vad det är, : men skullle typ sammarbeta
i en grupp & hjälpa varandra över en stock som var ung en höjd på 1.70
det var fan enkelt, menmen, sen gjorde vi massa lika stationer. kommer fan inte ihåg.
men jag varinte ens med på alla ! hahahhaha :$ men teknikdagen söööööööög,
efter den gick jag till paulina , när vi kom till henne så skulle hon städa sitt rum, men hon
satt och läste nån jävla hästtidning. så hon kom ju inte så långt med det. men sen så började
hon typn 1 timma efter.. när hon var klar så dampade vi jäävligt mkt, ahah .
efter det så skkuulle vi äta glass & hon fick äran och servera oss, & hon jävlart lasta på
as mkt! ;o ! tog typ 20 min & äta upp allt, haha , men sen så sku mamma komma & hämta mej
snart, så medans gick vi ut & dansade och vänta på henne. haha ! våra danser äger!
vi ska söka till let's dance nästa år. lr typ stjärnor på is [hhhhh]
sen for jag hem & käkade paaalt! sen tjugo i 6 skulle jag åka buss till linnea, men hade ju kollat
fel. så det gick ju ingen buss jävel då. sså mamma skjutsade mej, när jag kom så ringde lisa
& frågade om hon kunde vara med oss. såklart kunde hon det. så vi dampa as mkt.
seriöst, man kan ju fan tro att vi är psykiskt störda? okej nog för vi är det menmen..
man blir typ det av att vara i linneas rum!!! LR HUR!?!?!!??! =O
hhaha , vi gick till skolan,. sen till wille & ffrågade om han sku vara m. oss. men han
hade varit sjuk idag så han fick inte. menmen, sen så gick vi tilll signe
hon skulle vara m. oss, vi gick runt & pratade massa. sen ttill lekparken, och vid 8
gick dom hem. och jag&linnea till henne, sen halv 9 tog jag bussen hem ,
nu sitter jag här & pratar m. joel ,höhö


Dagens vill ha: nya kläder
Dagens klädsel: minns int
Dagens smink: inge
Dagens frisyr: öh, minns inte
Dagens låt: kmr inte ihåg vad jag lyssna på
Dagens planer: kom itt ihåg
Dagens bästa: kommer it ihåg
Dagens roligaste:  minns int
Dagens dummaste: kmr int ihåg
Dagens drog : kommer inte ihåg
Dagens köp: öööööh, minns inte
Dagens humör: kmr inte ihåg
Dagens mening: vet inte

XOXO lantz

Kommentarer
Postat av: Anna

Ååh tack =) Det värmde att höra =P

Nu sk aja skryta för din bror ;)



Din blogg är ju kanon fin med =)

2008-10-15 @ 13:19:30
URL: http://lindblom86.blogg.se/
Postat av: "jag känner ingen sara :P"

HAHAHAHAHA HAHAHAHAHA :D har tråkigt :P

2008-10-15 @ 20:22:36
Postat av: moa (:

mkt du kmr ihåg hörru

2008-10-15 @ 20:47:47
URL: http://moabernhardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0