10-11/10

10 oktober

tju, idag vare skola. vi började med engelska. gick inte så bra på glosförhöret kunde 5 ord. om ens det?
iaf, det tråkigast, jag missade min gittar lektion :'| hade matte prov idag. tror det gick jävligt bra,
fick veta vad vi hade på förra veckans diagnos. 27 var godkänt. fick 17 . men var "en" i klassen
som fick 5, hm undra vem? ;)) haha! memen, kul annars. vi jobbade inte spec mkt.
efter skolan åkte jag till rececentrum & dära tog jag en buss till luleå, fick sällskap av:
joel, my, sofia, rasmus, vanja? dom skulle tilll leos. öhöh, trevligt m. sällskap.
nä jag kom till luleå var jag m. emelie, vi gick till smedjan & där var pappa, skulle få pengar av han.
sen gick vi runt på stan. efter det gick vi till hennes pappas jobb, dära var vi typ en timma, sen så for vi till
hennes mamma, hon skulle byta om till sin ridning,  sen kollade jag på den då, det var väl ganska kul.
sen beställde hennes pappa kina mat åt oss, mumms , sen vi 9/10 gick vi ut & skulle vara m.sara.
men hon kom aldrig , så vi gick in. satt vid datan, sen typ halv 12 så åt vi gurka&dip. gggööttt
sen somnade vi vid halv 1.

11 oktober

tjaaw! inatt sov jag som sagt hos emelie, hon vaknade tidigt [a] menmen, överlevde . var typ väldigt
sliten idag, men när vi vaknade så sattt vi oss vid datan, sen hade hennes pappa gjort frukost åt oss.
sen gick vi ut ett tag, ködre basket. sen for vi till stan & dära var vi med saranilsson. trevligt,
vid 2 åkte sara till hertsön & jag och emelie gick till henns pappasjobb & där åkte vi med han till henne,
satt vid datan, sen packade jag ihop det sista & fick skjuts till loet.  , tog 23an hem. pratade med moiz
hela vägen hem, gulligt av henne & vara social, när jagkom hem så satt jag mig hära ett litet tag. sen
skulle jag cykla till lina bäcklund. lr ja, när jag skulle börja cykla så märkte jag att min kedja hade hoppat.
så hennes morfar&hon kom och hämtade mej, han vara på cm & köpa godis. köpte en ahlgren&marabou,
när jag kom dit så myste vi bara på, älskar dej gumman! vi hade det bra, även om detinte vart nå bilder!<3
sen när jag cyklade hem vid halv 10 busringde någon mig & tror ni inte jag blev lite rädd, cykade sj vid
prästholmen så ringer någon & säger; jag känner igen dej, ser dej. antingen någon som drev m. mej
lr inte! :O haha, så jag höll ju fan på skita ner mej, när jag kom hem låste jag dörren & drog för alla passiender
& bad joel komma över, han var m. rasmus så båda 2 kom. jag var typ livrädd. är ju själv hemma, mamma
är i västerås. men kan inte sitta inne förlänge nu när jag är hemma själv. eftersom mamma var så snäll &
lät mej sova hära, men men nu spelar jag sanning &konsekvens med moah, det är sköjj!

XOXO lantz

Kommentarer
Postat av: moa (:

HAHAHHAHAHA , lol xD bra komentar jag vet. men du glömde att skriva att du prata med mej när du cykla hem =D hahaba , sanning & konka (H) ily! :] <33333333333333

2008-10-12 @ 02:09:04
URL: http://moabernhardsson.blogg.se/
Postat av: Elina

jag hatar inte dig ! :)<3

2008-10-12 @ 17:52:40
URL: http://elinabokvist.blogg.se/
Postat av: törkisss

eyy, du? du var typ 1 km från mej (då jag var hos papii & du kollade på emelies ridning) najs vaa? -.- -.- -.- ;D

2008-10-13 @ 20:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0