myyys.

kände bara för att skriva lite till, pratar m. bra folk i tel just nu & lär väl göra det ett tag, ska väl läsa lite sen oxå. så jävla bra kväll bara, imrn blire att vara m. sötaste jossan! :*
 min lördags kväll tillbringar jag såhär:

myskläder
julmust
härlig musik
godis
mobilen
massa tända ljus!



 

var ärlig mot dig själv, är det såhär det skulle bli?
 isåfall trodde jag fel om hela dig och ditt liv, du var en ängel för mig så varför hände det här?
ett misstag som förändra allt hela min värld!
så klart jag vill vara vänner, men du ser att det inte går, för varje gång jag ser dig river du upp gamla sår, du har inte sagt förlåt, så jag kan inte ta emot det, och all skit som jag fick ta. du är fan inte värd det, vill du ha mig vid din sida får du börja med en sak, ge tillbaka mitt liv, för det var det som du stal. alla minnen stannar kvar och alla stunder som vi skratta, det var du och jag till döden, ville aldrig ha någon annan.














 


Kommentarer
Postat av: matilda

asså kanske konstig fråga men asså det dära xoxo lantz, kan du typ it göra en sån åt mej? ;D hihi

2008-11-17 @ 19:52:26
URL: http://matildarova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0