7/11

mst skriva fort nu, ska till paulina!!
men vaknade kvarti 7 , fikade kycklingmackan från igår till lunch. haha! sen när jag kom till skolan vare elevråd, matte, rast, läsa, samhälls skit, lunch, nutidskryss, klasskul. dt var kurra m. dunk, behövde inte räkna så dt var lungt. sen gick jag&linnea till hon, vi gick till ica & köpte energidryck, hööhö. sen gick vi till hon, satt vid datan & vi fick typ damp för vi hade så tråkigt. vi sku igentligen till stan, men dt blev inte riktigt så. sen halv 5 for jag hem & åt tacos & nu ska jag till paulina, vi ska till skolan och kurra. sover dära oxå, har mobilen m. mig! & jag tkr oktay ska starta sin moob!!!! haha

Dagens vill ha: typ inge
Dagens klädsel: mjukis, kofta
Dagens smink: mascara
Dagens frisyr: uppsatt&utsläppt
Dagens låt: kick - fest hos mej
Dagens bästa: linnea hitils
Dagens roligaste:  samma
Dagens dummaste: nämner inga namn.
Dagens drog : tooy
Dagens köp: energidryck
Dagens humör: tråååååkigt
Dagens mening: jag har tråkigt

XOXO lantz

Kommentarer
Postat av: turkiss ;P

lyssna på den här gumman ist, den är bättre :)



Y" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=MQupkRJioY

2008-11-07 @ 20:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0