6/11

hallå, idag vaknade jag vid 7, när jag kom till skolan vare idrott vi hade robinsson, sen tyska, rast.. åhh orkar inte skriva vad vi ahde mera för skolan suger så jääääävla mkt! är såå leessss. efter skolan for jag hem, sen vid halv 4 skulle sandra ta bussen till mej, så skulle vi ta bussen till stan. men då så missar jag ju såklart bussen, lr sandra stod dära & väntade på mej, men jag kom inte sent! det var bussen som var försnabb!! så då kände jag att jag behövde gå på dass, så vi gick till sandra på svea, fråga mej inte varför vi inte bara gick till mej, hhahha! sen sprang vi allt vi hade för att hinna till bussen. vi hann, fast vi stannade innan stan, för jag såg att oktay var på skolan. lr jag sku se om dt var han & dt vare. så då var vi dära ett tag! & vi såg massa öh, som jag inte vet vikka dt var? höhö. sen tog jag & sandra bussen till stan & tjockade oss på frasses, fast vi lämnade typ allt, ahha. onödigt. sen for jag hem & satt mej vid datan, mst göra läxan, fan vad tråkigt. menen, ska vara social först... KOMMENTERA & NI FÅR EN KAKA :D


Dagens vill ha: inget
Dagens klädsel: jeans & tjocktröja
Dagens smink: mascara
Dagens frisyr: uppsatt&utsläppt
Dagens låt: rascal flatts - whats hurts the most
Dagens bästa: mkt
Dagens roligaste:  samma
Dagens dummaste: öhh, sandra&oktay. hahaha xD
Dagens drog : tooy
Dagens köp: mat
Dagens humör: bra :)
Dagens mening: men sluta då :(


XOXO lantz


Kommentarer
Postat av: turkiisch

JAG VAR JU ROLIGAST :'(







hehe, du är skyldig många människor många kakor :D.D:d:d.D:d: men jag ska ha en ballerina iaf! :P<3 HIHIHIIH<3

2008-11-06 @ 20:26:15
Postat av: Anonym

Hejjhejj:D Gillar du min morron röst:D

2008-11-18 @ 21:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0