5/11

tjååw, försov mej idag tll kvart över 7, stressade mig & dt. men hann iaf! linnea kom ju upp som vanligt.. hände inte nå roligt idag på skolan, typ tråk.. sista lektionen vare slöjd! fast jag & lisa gjorde INGET! haha, fan vad vi äger. HAHAHAHA, mst bara skriva en sak, paulina är ett jävla peddo. typ taffsar på 50+are !?!? ;) om han nu är över 50 ;$  men efter slöjden gick jag & paulina till hennes mor & hämtade hennes skool foton! HON VAR AAAAS FIIIIIIIIIIIIIN seriöst. sen gick vi till handlarn & köpte godis&toy, sen gick vi till mej & typ dampade. hehe , inte så konstigt att just vi göre! vi åt, sen åkte hon hem. jag for till träningen! okej inte seriös träning idag om jag får säga dt själv, haha! sen for jag hem, satt mej vid datan&duschen, nu ska jag fan gå & lägga mej halv 10. ska vara så duktig!

oktay är världens finaste person för er som inte visste det! <3







Dagens vill ha: oktay<3
Dagens klädsel: bbk ställ [h] jag&linnea är coola
Dagens smink: mascara
frisyr: uppsatt
Dagens låt: anton&affe - mitt liv
Dagens bästa: pau
Dagens roligaste:  samma
Dagens dummaste: MOAH
Dagens drog : tuggummi
Dagens köp: toy, godis
Dagens humör: sådär
Dagens mening: handlebars




XOXO lantz

Kommentarer
Postat av: moa (:

vf moa vara dum ? :[

2008-11-05 @ 20:54:07
URL: http://moabernhardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0