26/11

tjollahopp! vaknade 7. fikade & när jag skulle fika. då vare typ en kvart kvar innan jag vaer tvungen & gå till bussen.. så började jag blöda näsblod, seriöst. dt bara forsa. typ från kvart över till 07.38. & då går min buss. men jag tänkte bah; ähh jag springer, den lär ju vara sen. så jag hann m. den (yy) ! på skolan hade vi: eng-ma-rast-läsning-typ rita?-idrott, vi gick på tipsrunda-rast-slöjd.. på slöjden gjorde jag klart min smörkniv. hehehe, jag är så bra på slöjd. not! efter slöjden gick jag hem, typ gjorde inget. sen 5 vare träning, blä. dt gick väl inte så bra.. & nu knr jag inte för att skriva nå mkt, för dt är bara 10 som kollat min blogg idag! alla andra dagar förutom idag&igår har ni ju varit as bra.. menmen, kanske inte skriver så intressant. menmen. ska duscha nu! btw,.. tack linabäcklund för du bryr dej <3

                                    
                       jag är less på er, lr på hur ni är mot mej!

Dagens vill ha: mitt smink som är hos far!
Dagens klädsel: mjukis, kofta
Dagens smink: typ inget nästan.
Dagens frisyr:  uppsattt
Dagens låt: sofijah - livet går vidare
Dagens bästa: lina<3
Dagens roligaste: inget..
Dagens dummaste: snön
Dagens drog : typ inget.
Dagens köp: inget
Dagens humör: leende på utsidan, medans insidan inte orkar mera.
Dagens mening:  iiinnn myy aaaasss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0