20/11

tju, skola idag. ovanligt jag vet, först hade vi dans, sen lekar på gympan, öh nått? rast, läsning, öh. minss mins mins min siinte inte nåttt... [ursäkta damp]  rasten var fan as bra, jag vet inte om det var första lr andra rasten. menmen, jag spelade innebandy & jag gjorde mål :OOOOOO! haha, efter skolan gick jag & linnea,wille,rösse,paulina & linda.. till ica. jag & linnea hade as bråttom. jag köpte 2 klubbor, sen sprang vi till bussen. jag for hem, gjorde typ inget. mamma är fortfarande i sthlm, hon kmr hem ikv nån gång. jag har fan inte gjort ett piss idag. pratat m. moiz i tel nån timma nu,

LISA OSTLANDER FÅR SIN LILLA EGNA RUTA HÄR NU:
hon sa så här till mej idag;
- fatta fin lantz är idag. asså inte utseendet men kläderna
jag typ.. ehmmm? ;)

- asså lantz... du är fan jävligt ful i mjukis byxor
jag.. humhumh? ;)

dagen outfit


Dagens vill ha: iinget (:
Dagens klädsel: jeans, tjocktröja
Dagens smink: mascara, foundation
Dagens frisyr:  lockigt
Dagens låt: rmk - de e slut nu
Dagens bästa: du är verkligen min sis
Dagens roligaste: LIIIIIIIISA OSTLANDER
Dagens dummaste: alla killar! o:
Dagens drog : inget. lr ja, viktor sgr att jag ska skriva han -.-
Dagens köp: klubbor
Dagens humör: dampigt som ffan
Dagens mening:  du är verkligen min sis


Kommentarer
Postat av: lisaolander ;D

HAHHHAHAHH xD du är så fuul , jag älskar dej verkligen siis hopphopp ;** <333333333

2008-11-21 @ 14:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0