16/11

tjao, vaknade 11 av att jossantörkman skickade sms -.- haha , menen. satte mej vd datan & gjorde typ inget, sen typ 20 i 2 for jag till björknäs, jag&jossanL skulle se på innebandy. första matchen vann dom tydligen, sen den dom spela när vi kom vann dom oxå. sen gick jag & jossan typ ner till nån annan sal & där vara vitkor, olle, jens, robin & wille. vi körde innebandy! lr jossan kollade på & jag stod i mål. fatta hårt dom skjuter. men sen gick jag & jossan, fatta damp vi hade. sen så såg vi bara lite av deras sista match, sen kom mamma och hämtade oss & skjutsa oss till korpen, så spela vi match mot flickor 95. den hära gången vann dom m. 14-10 ! jag har då tne gjort sämre ifrån mej än dt hära.. menmen, sen for jag hem, data&dusch. sen nu så ska jag väl inte göra så mkt, tror inte jag ska till skolan imrn. knr mej lite förkyld. men vi får väl se om dt går över.

jag trodde på orden, jag trodde dom var sanna. men nu vet jag inte längre för du har blivit helt annan, du kanske har det bättre nu, vad vet jag? du hälsar inte längre du behandlar mej som luft..



Dagens vill ha: ..
Dagens klädsel: jeans, tshirt, kofta
Dagens smink: inget
Dagens frisyr: upsatt
Dagens låt: typ the fray - how to save a life
Dagens bästa: jossan
Dagens roligaste:  mitt&jossans dampanfall
Dagens dummaste: ..
Dagens drog : musiiik!
Dagens köp: inget
Dagens humör: ledsamt typ.
Dagens mening:  jag vågar inte skicka det här smset


Kommentarer
Postat av: elina

tack gumman :) <3

2008-11-16 @ 22:22:34
URL: http://elinabokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0