15/11

tjuu folket! asså förlåt för att jag bara sluta skriva igår.. idolkväll osv! imorse vaknade jag iaf typ halv 11? lr nått sånt, satte mej vid datan & dt. 12 kom mamma in så storstädade vi, seriöst. ni ska se i mitt rum. lr asså ni som brukar vara hära kmr då inte känna igen er! ;) ska typ möblera om lite oxå, hehe. när jag städade hittade jag 4 presentkort ! 2 på kicks och 2 på åhlens! + att jag hittade 200 kronor oxå, jag tror att jag ska börja städa lite ofta. storstädade senast förra året på min födelsedag. samtidigt lite äckligt typ, men har ju damtorkat lite åde tills nu, men nu jävlar så for allt skräp & dt bort. slängde bort 4 påsar m. skräp & 3 påsar med kläder! så nu ska jag till luleå någon dag. någon som ska med? sen typ halv 3 for jag och mor till staden.. jag köpte en parfym & foundation på åhlens för mina presentkort dära! sen gick jag till lindex, köpte underkläder. sen på kick så köpte jag inget, behöver inget just nu så.. eftere gick jag till åhlens, köpte ett par jeans, rätt nöjd faktiskt m. dom, sen for jag hem åt middag vid kvart över 4, nu har jag pratat m. moiz i nån timme? ikv ska jag bara mysa på osv. får väl se om jag far ut nånstanns lr nått! ring&smsa!

Dagens vill ha: ..
Dagens klädsel: myskläder.
Dagens smink: inget
Dagens frisyr: upsatt
Dagens låt: typ alla som finns!
Dagens bästa: mor
Dagens roligaste:  mitt&moiz telefonsamtal! ; ))
Dagens dummaste: kan itt säga hära..
Dagens drog : musiiik!
Dagens köp: kläder, smink, godis
Dagens humör: dåligt
Dagens mening:  orden ekar i huvudet..


Kommentarer
Postat av: TURKMAN FOSHO!!!!!

tja bruden, vi till luleå någon dag? :):):) <3<3<3 alltså du, haha, alltid då jag är hos dig säger din mamma, städa ditt rum, du ba, orkar inte, sen lyfter du typ på en godispåse som ligger på golvet, latiiiz ._. OCH MOIZ HAR BEVIS PÅ ATT DU ÄR LAT, HEHEEEE

2008-11-15 @ 19:11:55
Postat av: Anonym

tja bruden, vi till luleå någon dag? :):):) <3<3<3 alltså du, haha, alltid då jag är hos dig säger din mamma, städa ditt rum, du ba, orkar inte, sen lyfter du typ på en godispåse som ligger på golvet, latiiiz ._. OCH MOIZ HAR BEVIS PÅ ATT DU ÄR LAT, HEHEEEE

2008-11-15 @ 20:29:12
Postat av: matilda

fan jag önskar att det oxå fanns saker jag it visste om í mitt rum, fast mamma är lite petig så jag måste städa varje vecka (y) ;b

2008-11-17 @ 19:50:10
URL: http://matildarova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0