14/11

tjuw, jobbigg skoldag.. speciellt för mej & lisa och linnea. pallar inte skriva om dt, nog jobbigt som dt var & är.. men tack för ni finns dära & ni vet vilka ni är! sista timmen vare bättre, lisa tröstade på osv, kollade film m. klassen på klasskul. efter skolan for jag & lisa hem till mej.. jag åt inget på skolan , så när vi kom till mej vare meningen att vi skulle äta. men vi åt bara några pepparkakor ist. sen halv 3 tog vi bussen till hon, vi bestämmde oss för att gå ut och åka madrass, haha. fyfan vad coola vi äär.. vet att ni diggar oss! men dt vart jävligt kallt och lisa typ bah; neej det äre inte så vi gick ner till sjön & var dära också .. men sen övertalade jag henne att vi skulle gå in. då sa hennes pappa att dom skulle fara och beställa pizza. så då passade jag på och åka hem m. dom...




nä nu fan orkar jag inte skriva nå mer..

xoxo lantz


Kommentarer
Postat av: lisaolander ;D

du vet att jag finns här gumman , vi är coolast men det vet alla redan (y) älskar dejj ;* <333333

2008-11-15 @ 17:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0