13/11

nämen tjena! vaknade typ 7 fikade och fixa mej. sen vare skola. dans, typ snacka sen så dt var typ ingen lektion, sen rast, tyska, göra klart, mat, rast, musik, bild. den hära skoldagen har gått så jävla segt. men efter skolan for jag hem , sen halv 3 tog jag & linnea en buss till stan, typ gjorde inte så mkt, dt är sviiinigt kallt ute nu så jah.. träffade iaf några bra människor! sen halv 4 for jag och linnea till henne och satt vid datan typ! svennebäcke [linnea] är miin :) <333


Dagens vill ha: oktay<3
Dagens klädsel: hellokitty byxor & tjocktröja
Dagens smink: mascara
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens låt: tee - fuck kärlek
Dagens bästa: linnea&lisa :)
Dagens roligaste:  samma
Dagens dummaste: kan itt säga hära..
Dagens drog : hårspray (y)
Dagens köp: toy
Dagens humör: bra
Dagens mening:  erkänn att du hatar mej´?

XOXO lantz

XOXO lantz


Kommentarer
Postat av: Stina

vänta bara tills du går på gymnasiet, då är dagarna sega! t.ex imorgon, varje fredag. går jag till halv 4, och värst av allt. jag har matte sista timmen när huvudet verkligen inte fungerar, haha! så klaga inte ;)

2008-11-13 @ 19:29:57
Postat av: lisaolander ;D

svennebäcke är miin ;D <33333333

2008-11-13 @ 19:32:00
Postat av: Jenny

Svar: Sakna mig inte, jag finns alltid där, bara ropa så kommer jag springandes med min supersäls mantel flaxande i vinden<3

Du är liv baby!

2008-11-13 @ 20:00:02
URL: http://j3nu.blogg.se/
Postat av: Jenny

Svar: Haha, det är det inte heller;D

Hur ser din super mantel ut..?;)

2008-11-14 @ 15:51:29
URL: http://j3nu.blogg.se/
Postat av: linneabäckman :]

jag är din om du är min (a) <33

2008-11-17 @ 16:15:16
URL: http://www.liiinneaah.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0