11/11

hellluu! vaknade halv 7, fikade&fixa mej. hann göra matte läxan oxå. sen när jagkom ti skolande hade vi biologi, sen gympa. det var CHHEEER! asså dt var as skoj, fast jävlgt svårt, men ebba är ju såklart kung på det.. sen sprang jag&jossan till hon, hurtigt av oss! hon skulle hämta sin matte läxa. sen vare bara trååk som vanligt på skolan, hände väl inte nå speciellt? lr jo.. när klockan var 11.11 önskade jag & lisa att vi skullle hamna i samma klass, efter skolan var jag m. lisa&linnea ett litet tag, sen halv 3 for jag till stan & var m. JULIAGRÖNWALL! :'D , vi for typ till hildurs på en gång, där gjorde vi inte så mkt. lr jo, v satt typ & dampade och det var värsta läsiga hissen dära. den morrade åt oss! seriöst, haha. och när jula morrade tillbaka slutade den.. men ett gott skrattt fick vi då iiaf. sen kom massa fler människor. dom hade ju match, fast jag såg typ inte den, bara när dom värmde upp & dt. för jag skulle hem och äta, sen när jag ätit så somnade jag typ? var så jävla trött, men när jag vaknade så vare bara att skynda sej & byta om, hade match. dt gick inte bra, lr första halvlek var bättre ään andra. men vi vann ju iaf mot fl95. med 11-12 ! fast vi ska ttyp spela mot dom snart igen? minns inte när det var, men när jag kom hem duschade jag snabbt av mig. nu sitter jag hära & smsar typ, men ska läsa läxan nu & sova sen.

Dagens vill ha: oktay
Dagens klädsel: minns inte ;o
Dagens smink: mascara
Dagens frisyr: uppsatt&utsläppt
Dagens låt: tee - fuck kärlek
Dagens bästa: match, julia, linnea&lisa
Dagens roligaste:  samma
Dagens dummaste: nämner inte hära
Dagens drog : typ ? inget
Dagens köp: inget
Dagens humör: bra och surt
Dagens mening:  hela du är mobbad

XOXO lantz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0