1/11

tjoho, idag vaknade jag & lisa 12.. btw, ska skriva lite om gårdagen oxå. vi gick till skolan typ 6.körde mörker kurra m. rösse, linabäcklund, linda, lisagnu. lr trore var vi iaf, yeah. behövde inte räkna då häller, jag är grym på det (h) sen gick vi hem& såg på idol. helt klart så skulle idol lars åka ut, han är så fett sämst av alla! huhu ;$ fast dt gör inget att sephide (stavning) åkte ut, vem tyckte ni skulle åka ut? robin b kan jag då säga skulle inte hänga löst! menmen, kommentera vad ni yckte?! efter idol var slut spelade vi sims, vid 1 när hennes föräldrar kom hem var vi ute i pyjamas (y) det var svinigt kallt ute, men sen gjorde vi osss klara, så spelade vi kort till 3,sen somnade vi, som sagt var så vaknade vi vid 12. huhu, men vi gick och åt frukost. rostat & fil. senefter det spelade vi sims, sen 2 for jag till stan, gick till coop & köpte marabou & chips till mej & moah, pappa gick till opalen & hämtade tårtan som jag hade beställt till mej & moah, moizkomm til coop, sen for vi till buddbyn & började såklart m. & tjocka oss, för hon hade ju oxå me sej saker,godis, chips cola, sen kom vi på 10 i 4 att vi var bjuden på middag m. min släkt, så vi gick ner till pappa & sa att han var tvungen & skjutsa oss till ms bränna, men då vart dt änd0rat så vi skulle inte äta dära, så jag & moah fick stå vänta på att mamma skulle komma & hämta oss, han typ frysa av mej arslet. sen skjutsade hon oss till kina, alla andra var redan dära. jag & moah delade på: fyra små rätter. men fick vi skjuts hem av mamma. vi satt vid datan , lr moah mest. för jag pratade m älskling :) jag&moah ska typ vara m. han imrn, om dt nu blir så. men nu ska jag vara social m. moiz, men jag tror fan att jag ska sluta blogga. för dt är så jävla som har slutat kolla & läsa den...




Dagens vill ha: oktay<3
Dagens klädsel: mjukis&tshirt
smink: inget
frisyr: uppsatt & utsläppt
Dagens låt: rmk- hon
dagens bästa: moa&lisa
Dagens roligaste:  samma
dagens dummaste: dom som kallar mej sara
agens drog : tugg
Dagens köp: mkt
dagens humör:bra
dagensmening: sexi mama

XOXO lantz

Kommentarer
Postat av: linneabäckman :]

men sara, jag kollar allti när jag kan (a) ´att jag har as lite besökare :(

ajja, men jag tkr it att du ska sluta, du skriver så bra (y) <3

2008-11-03 @ 16:52:20
URL: http://www.liiinneaah.blogg,se
Postat av: Ebba

Liika som bääääär? :D

söötingar <3

2008-11-06 @ 14:48:22
URL: http://ebbaawallmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0