5/12 - julia&linnea!

Tjenixen snyggingar, haft en bra dag? :*

Skola idag då, jag är kanske inte helt frisk igentligen. Men ska ändå m. till kiruna imrn
Efter skolan var jag m. julia&linnea, eller efter skolan så for linnea till stan.
Då kom julia på att hon hade glömt sitt busskort på bussen, så vi ringde lisa&ellen
eftersom dom satt på bussen, men dom hade redan hoppat av. Så vi tänkte att vi
väntar på bussen kommer tillbaka efter den vänt osv..
Medans visade jag runt julia i vår skola.Efter en halvtimma kmr lisa&ellen tillbaka m.
bussen som vi väntade på, dom hade hittatdet, så hon fick ju det, bra det.
Sen gick vi till linneas balkong & hade typ damp, haha..Efter ett tag kom linnea,
då fikade vi. Myysiigt, sen satt vi vid datan osv.. Efter ett tag gick vi till ica &
köpte en tabblettask, efter dt gick vi & coooola oss i björns, haha sen for jag
 & julia hem.Eller jag for till mej & hon till sej.
Nu ska jag packa klart det sista sen gå och duscha, kanske kolla lite idol eller nått?

           
snygging på högnivå! :)<3             HAHAHA                        sötnuz :)<3


för jag älskar jullan&linnea mest <3

Dagens vill ha: hårspray!
Dagens klädsel: prassel & kofta
Dagens smink: mascara & puder
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens låt: Daloz - alla dagar jag var din
Dagens bästa: linnea & julia
Dagens roligaste:  JULIAS HUMOR (h)
Dagens dummaste: typ, inget? x)
Dagens drog : TA KORT (y)
Dagens köp: tabblettask
Dagens humör:  dampiigt (;
Dagens mening:  fan vad noob du är :D


Kommentarer
Postat av: moa (:

sötisar , älskar er :) <3

2008-12-05 @ 20:19:37
URL: http://moabernhardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0