lay all your love on me

Tack babes för alla kommentarer :)

Jag & Micca somnade vid 7 igår.. Vi såg bra filmer & en
som jag verkligen rekommenderar; A Walk To Remember!
Seriöst, ni som inte har sett den ni har verkligen missat något
Sen spelade vi kort & fotade massa också. Sen vart vi väckt halv
1. Shit så trött jag var, för vi var ju vaken till typ 6, jag har verkligen
vänt på dygnen, skämms på mej. Sen kvart i 3 hade vi träning
med 95orna, till kvart i 5. Eller dom som ville fick sluta 4!
Jag funderar as mkt på om det verkligen är min grej & stå
i handbollen? Jag tycker verkligen det är kul, men går bara
sämre&sämre.. Sen så finns det så många som är mktmkt bättre.
Jag saknar jossanL som tusan också! Hon är ju hos sin mormor
och morfar. Idag blir det nog en tidig kväll för jag har verkligen
ont i huvudet. Dagens minus är nog att mina syskon åker hem
idag.. Plus systerdotter då. Även fast det kommer bli skönt
så kommer jag sakna dom så himla mkt.


Någon som har ett/flera förslag på filmer? :)


bbror!
 
 syster! Sägs ju att man ska
vara barn så länge man kan

puss

bby


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: tack så jättemkt:D <33

2008-12-28 @ 22:07:28
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: tina

svar : HAHA XD , Jag är på benen igen ! (Y) XD



Haha såklart att du också måste vara med ;) , De var ju kul på lk ! :D , synd att ja inte hann vara så länge me er >< älskarey med :*<3

2008-12-28 @ 22:14:31
URL: http://uddamaludda.blogg.se/
Postat av: agnes :)

weeiu , sara sötnooos :*

2008-12-28 @ 22:51:45
URL: http://aagneskarlshon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0