2 DAGAR KVAR!!!

Kan ni fatta? Det är bara 2 dagar kvar, shit så jag längtar! :)

Idag har jag varit barnvakt åt världens sötaste systerdotter &
världensbästa juliaåström! Vi har busat på osv.. Som sagt så
är ju jula väldigt seg.. Först försov hon sej i 2 timmar innan hon
kom.. Då skulle hon åka med nästa buss, men missade den oxå.
Sen fick hon skjuts av sin far, haha! Vi var ute och åkte madrass
m. Vendela ett tag, sen halv 3 åkte vi till antonisaksson. Vi var m.
Ludvig, eller såkallad "hb" då..! Vi spelade guitar hero & singstar..
Eller jag vägrade & vara med, haha. Vi åkte madrass i sandtaget
också, det har varit jätte roligt förutom att vendela surat så mkt
när vi varit hos anton! Fick en 100 lapp för jag varit barnvakt. Känns
bra!.. Nu pratar jag i tel m. Viktor & smsar m. Henke =)
Fast vet inte vad jag ska göra nu? Vara hos mamma och baka eller
fara till pappa och klä julgranen & prata m. han osv.. Vi får se!

Dagens vill ha: köra skoter :o
Dagens klädsel: mjukis, linnea & kofta
Dagens smink:  mascara, puder
Dagens frisyr: upsatt
Dagens låt: nickelback - gotta be somebody<3
Dagens bästa: julia, anton & den dära andra typen
Dagens roligaste:
  DET VIKTOR BERÄTTADE, HAHAA
Dagens dummaste: badhairday :(
Dagens drog :  fjeska för vendela (aa
Dagens köp: inget
Dagens humör: busiit
Dagens mening: nämen så knasigt


Kommentarer
Postat av: Viktor NOOORDQVIZZT

HEJ DU ÄR BÄÄÄST SYSTER<3

2008-12-22 @ 20:43:43
Postat av: Anonym

hej nu har jag skaffat en ny blogg igen , läs den ? :)

2008-12-22 @ 23:43:06
URL: http://feliciamcmurry.blogg.se/
Postat av: Jenny

Svar: haha jo jag skax))<3

2008-12-23 @ 14:37:18
URL: http://j3nu.blogg.se/
Postat av: juliaå

hahahha, drogen - fjäsken! haha, typ som den flygande mattan!? x) puss älskar dig lantz

2008-12-23 @ 23:05:18
URL: http://jjullaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha en trevlig kväll! :)

2008-12-23 @ 23:10:32
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0