2 maj

Fyfan så skönt det kändes att skriva rubriken!! Det är maj, typ en månad till sommarlov, snart åker jag & Natalie till stockholm, snart gått mitt första år på gymnasiet.
Fast ja.. Kan berätta att det snöade här i Boden idag, haha ajja ;-)
 
I tisdags (valborg) så var vi som sagt hos Lina och åt mat, sen resten av kvällen var vi hos Jenny & Robert. Har bilder på telefonen sen som jag lägger ut nångång när jag ids haha!
Sov med Rickard & Natalie, ingen aning om när vi kom hem men nångång kring 2-3(?) kanske.
 
 
Igår när vi vaknade käkade vi på rönnbäcks sen gick vi och kolla på motorcyklar, har varit ett standard för mig i mina 17 år jag levt här på jorden hihi.
Senare gjorde jag faktiskt inte nå alls, tog det lugnt och såg nån film.
 
Idag slutade jag vid halv 1 då blåste jag och Rickard till Luleå på lite missions, haha åh.. När vi kom hem somnade vi direkt och sov några timmar. Nu ikväll har jag vart ute på en joggingtur och ska alldeles strax hoppa in i duschen sen äta lite kvällis & sova. Nationella imorgon i Engelska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0