21 mars

Hejhej! Känner att jag faktiskt inte har så mycket att dela med mig på min blogg annat än träning, för jag går skola på dagarna sen tränar jag nån timme & sen hem.. Brukar inte göra så mycket mer på veckodagarna :-)
 
Idag på gymmet träffade jag & Nuttis en pt, så fick oss lite nya överkroppsövningar som jag ska försöka satsa stenhårt på. Är så taggad på testa nya övningar!!!
Sen nu ikväll har jag städat lite & duschat.
 
Imorgon efter skolan drar jag på gymmet sen ska jag ut & äta med Natalie, fårse vad som händer senare om de blir att umgås med henne eller nå annat :-) men blir säkert bra, nu ska jag fortsätta kolla på weheartit som jag gjorde innan jag tog mig tid att skriva detta meningslösa inlägg
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0