28 april

Kors i taket.... Detta bloggande är fan jobbigt ibland, haha :-)
I fredagskväll var jag hos min kusin hela kvällen, hon bjöd på tacos & det var riktigt gott kan jag lova, sen snackade vi bara skit resten av kvällen hehe.
Igår på dagen var jag med Rickard & Johan typ, vi gjorde väl it nå speciellt. Vid 5 for jag och Rickard till pappa för grillpremiär för detta år ;-) Vart dock ganska sen middag, åt vid halv 8 sen spelade vi lite spel och sånt. Jag for vidare och umgick med massa folk och hade det trevligt faktiskt, mot kvällen spårade det väl lite men de skare väl gö antar jag haha!
Idag har jag inte rört mig många meter, bara legat i sängen och nu hade jag bara vela fa till gymmet och kötta, men ne det går ju inte idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0