Rubrik

Igår så satte jag in en p-stav. Kändes ju inte alls faktiskt, de ända som kändes lite var väl bedövnings sprutan? Ja sen igår var jag med Rickard, Johan, Tommy, Fredde, Emma, Fredde, Lina. Var först hos Tommy så drack dom lite, sen for vi till alder osv. Men jag var riktigt trött & grinig igår och ville bara hem, haha så ursäkta om jag verkade otrevlig mot er :-)
Sen gick Rickards bil sönder osvosv, men de gick ju ända bra. 
Imorse vaknade jag bredvid min favorit typ halv 2. Sen så skulle han fixa bilen för han trodde de var nå litet, men sen insåg han att de var ganska så jävla mycket jobb. Så då skjutsade han hem mig och nu funderar jag på vad jag ska göra. Är jävligt trött, hade behövt sola, duscha. Men de hära jäääääävla vädret gör mig så jävla irriterad så ska nog ligga hemma hela dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0