Piteåcruising

Hejhej! Igår var de cruising då som jag skrev, även om vädret var sämst så var de faktiskt väldigt mycket folk. Tog minst 2 timmar till piteå eftersom alla körde samtidigt dit, men de var skoj. Sen vid 1 så gick Roberts bil sönder så då skulle vi bogsera(?) hur fan de nu stavas till boden, haha. Men vi kom ens utanför Piteå där vi bestämde att Robert fick lämna bilen, så trängde vi ihop oss i våran + Tommys bil.
Jag var iallafall hemma vid 4, och nu idag har jag vart med Rickard. Käkat palt osv, nu ska jag hoppa in i duschen sen kommer Vanja & hennes mamma och hämtar mig så åker jag till svartbäcken och spenderar min natt dära, pusss ;-)


Btw, synd att de var nån jävla fitta som försökte sabba kvällen igår för mig, men sorry bitch du lyckades verkligen inte :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0