För livet rasar mer för varje dag som går, de är knas bror

Sitter och dricker en redbull nu och hoppas på att bli lite piggare


 


Jag har tagit ett riktigt tråkigt beslut nu, jag har bestämt mig för att sluta i fotboll. Kommer sakna alla underbara tjejer & tränare så sjukt mkt, känslan att springa sig helt jävla slut efter den dära bollen. Nä är faktiskt väldigt ledsen över att jag tagit de här beslutet men funkar helt enkelt inte för mig att gå i fotboll.. Och varför vill jag inte ta upp hära eftersom de är personliga skäl.. men tack för de underbara året och speciellt för Danmark resan, den bästa resan i hela mit liv. Även om ni inte kommer sakna mig så kommer jag sakna er och håller tummarna för att de ska gå jätte bra den hära säsongen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0