Du gör så mig lack, du vägrar ge upp

Den här skoldagen har jag väl typ inte gjort ett piss, dampat med Alma hela jävla dagen. Sen cyklade vi till dollar, köpte lite saker inför imorgon till vattenkriget på skolan ;-)
Sen for jag och tränade med Natalie på step in eller sensia som de nu heter. Vart iaf spinning&cx
Sen nu ikväll var jag & Alma med Lina och Fredrik. Fast vi har väl typ spenderat kvällen med ett härligt gäng och spelat basket. Var fan kul som fan, haha.
Nu ska jag sova och ladda inför vattenkriget imrn!! Haha så jävla skönt att betygen är satta och inge mer pluuuuuuuuuuuuugg, så nu äre bara kul den hära sista veckan. Sista niorna på hela sandenskolan också, sen stängs skitskolan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0