HAHAHHA VÅRDCENTRALEN

Hahahahaha jag var på vårdcentralen nyss med Lina, så skulle någon läkare kolla på min tå. Så börja hon typ hålla för munnen och näsan och andas jätte tung(?)/svårt? Och ba åh gud vad du har mycket parfym på dig. Jag typ ne de har jag inte, har typ inge parfym på mig? Så ba skek hon: Ut ur rummet!! Så jag typ gick ut så ba sprang hon iväg och jag typ stod dära helt själv? Sen kom massa läkare och börja skrika ba in i de dära rummet och stäng dörren efter dig, så jag gjorde det. Sen kom de då en läkare som skulle kolla på min tå, och vet ni vad hon hade? Hon hade på sig en jävla mask!??!!?!? Asså haahha för munnen och näsan, seriöst hahhah. Sen ba oj de här var inte så bra och gjorde inget sen ba du kan gå nu hejdå. Jag ba eeh, hejdå haha.

Seriöst de där kan man snacka om att överdriva, jag hade inte ens parfym på mig???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0