Feel so bad

Svar på anonym: Låten kan jag skicka till dig om du hade skrivit ditt namn hade de ju varit enklare men skriv till mig på facebook/msn lr nå så skickar jag låten, de är ju inte bara en låt han har gjort till mig :-)


Idag efter skolan åkte jag som sagt på stepin med Natalie. Sen for jag hem och då kom Karro, vi gjorde inte så mycket sen for vi ut ett tag sen åkte vi med Rickard & Johan. Var med Robert & Ludde också.. Men är helt ärligt inte på humör för att skriva, mår så fucking jävla dåligt. Näsan värkar (haha) nemen är så jävla less på blösa näsblod hela jävla tiden, halsen gör ont och har typ ont överallt i ansikte?!?
Ja ni ser ju vad intressanta saker jag skriver om, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0