Thaiiiii

HELVETE ALLT SOM JAG SKREV FORSVANN.
Har bara nogra minuter kvar att skriva po, men iaf sitter po ett cafe nu. I forrgor so okte vi bot till phiphi oarna, so himla fint, men trokigt och varmt hahaha. Fast jag snorklade ju ockso, de var rett chiiilll haha! Typ 10000 fiskar omkring en, haha inte varje dag. For nogra dagar sen var vi forovrigt och helsade po Moa och hons familj, stackarn hade brent sej. Hoppas de e bra nu <3 !
Vill hem och ha en ny skoter sen ba mataaaaaa :D hhaha! Saknar er alla so himla mkt och e less po varmen..


Kommentarer
Postat av: mykrutrök

jag kan inte beskriva hur mycket jag saknar dig,

kom hem !!



Jag älskar dig <3

2010-03-29 @ 19:42:56
URL: http://mykrutrok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0