klinten is tha shiit

For till klinten vid halv 10 imorse. Så var tvungen att vakna 8 för att hinna allt, sjukt jobbigt!
Jaja, men jag & Sandra åkte snowbord, hihi. Gick inte så jätte bra för ngn av oss, vi kom först
inte upp för T liften, sen när vi skulle åka knappliften så ramlade jag hela tiden så jag fick
ta mej en promenix upp för backen, hehe... Det gick inte så bra sissta åket för jag typ körde ut
i djupsnön & ut ur själv backen typ haha! Men tack för en superdag gumman.
Lisa & hennes mamam kom nyss och hämtade mej så skjutsade hon mej & Lisa till ica kvantum.
Sen gick vi till kioskpiraten & träffade Rasmus & någon David(?) Eller vad han nu hette. Det
var någon jävla knark-tant som satt dära och typ hade damp, haha.
Men nu ska jag & Lisa käka b&j och se på melodifestivalen -.- Eller det är hon som kollar..




Kommentarer
Postat av: DOZZEE

BRÄDA SAXXZ :P

2009-03-08 @ 09:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0