Damp på blogg.se

Blogg.se har inte velat funka för mej!
Men igår iaf så cyklade jag till dollar för att möta Moa, sen for vi till ica kvantum typ för jag sku hämta min kamera av Mike.. Han har haft den jäävligt länge nu, men ja haha. Missade min träning också, inte bra :s! Men haahaha, ist så käkade jag & moa på max (a) sen for vi hem och gjorde typ inge, sen for vi te frasses... HAAHHAHAHA! Vid 11 igårkväll var vi med Viktor & hans kusin Linus typ, tråkigt typ. För Linus var helt blyg och tyckte vi var dåliga på cykla! Men jag lovar jag och moa ramlade bara 6 gånger igår och idag 1gång! När vi vaknade idag så började vi fixa oss så for vi ut, cyklade bara runt. Helt plötsligt hamnade vi på militär område, men min morsa jobbar ju dära så när hon slutade åkte vi med hon till max och käkade, haha fyfan så jävla tjocka vi vart? Men okej, vi är allltid he när vi är med varann! Ikväll har vi varit på björknäs typ Korven, Oktay, massa randoms osv.. + två jävliiiiiiigt snygga norskar som är värd att nämnas i bloggen, seriöst omg så fett snygga! Men dock as dryga, så vi palllade it stanna där! Men nu vart he hära ett väldigt slarvigt inlägg så jag orkar inte skriva nå mera..
HAR NÅGON EN SAMSUNG USB KABEL JAG KAN FÅ LÅNA?
Annars kan jag ju fan inte lägga in några bilder :s


Kommentarer
Postat av: maalin

såg dej & moa igår :)

2009-07-28 @ 22:48:24
URL: http://maaaalliin.blogg.se/
Postat av: jossee

skoja inte! :D

2009-07-28 @ 23:13:18
URL: http://onlyjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0