kallt som tusan

Idag så försov jag mej som tusan, drömde värsta marddrömmen om bla,
takida & moiz.. Haha, så kommer linnea & plingar på och jag trodde dt
var i drömmen så jag regerade typ inte ens, lr jo när hon plinga ännu
en gång, haha! Skolan var typ tråkig, jag har frysit som fan idag så jag
kmr säkert stuka nå finger på träningen.. Men iaf, efter slöjden gick
jag hem & tog bussen till stan och var m. törkis, vi gick runt och pratade
lite osv.. Träffade bla. Tina, ante, nisse, ante, pontus och lotta. Men har
nog inte tid & skriva nå mera just nu, ska äta & ducha håret för det ser
helt hemskt ut, sen äre träning. Föresten, såg den dära filmen igår, fattade
typ inte någonting? Ni tänker säkert.. Ovanligt, ovanligt. Men den var konstig


Kommentarer
Postat av: agnes :)

mwahahahaa yääh jag e itt den enda som försover mig 24/7 =D hahaa älskar dej sötnos :*

2009-01-14 @ 17:50:41
URL: http://aagneskarlshon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0