jag har nog inte alla chips i påsen

Haha, förklarar rubriken snart.. Ska bara skriva lite före dt ;)

Sov seriöst inte en blund inatt, jag var vaken tills alarmet ringde & ja, då vare väl bara
att fixa sej & det för skolan osv.. I matsalen satt vi och snackade om att ebba skulle strecha(?)
Så hade paulian gjort något, så helt plötsligt bah: Jag har nog inte alla chips i påsen?
Haha, gud så vi skrattade? För ingen fattade ju något alls, typ inte ens hon själv. Så osmart
man kan vara. Inte nog med det,
Lisa bah; Men då tar alla vi tights/leggings
Paulina bah; Seriöst får jag inte ta strumpbyxor? ):  (sadface) det roliga var att hon var helt jävla seriös!
Efter skolan for iaf jag och Lisa till mej och satt vid datan, spela kort & så hade vi lite damp typ med en
ketshup flaska, vi garva så himla mkt! Sen så är vi så skillade att vi missade 3 bussar i rak också, hehe.
Sen så var jag med lina, vi gick på cm & köpte lite tuggummi osv.. Sen knallade vi iväg till hildurs
och "kollade" på mikes boxning, han är min bästis (h)fast Lina den fegisen vågade typ inte..
Vi hade otroligt kul iallafall.Sen gick vi till mej och kollade lite på: A walk to remember,
satt vid datan och skrev m. massa folk.Nu har hon just åkt hem och jag ska gå & lägga mej snart.
Imorgon ska jag vara med moa&törkis, jag menar inte att jag gillar moa mera när jag skrev hennes
namn med "fet" text, men för hon inte vill att jag ska kalla hennemoiz.. Sen ska moa sova hos
mej & jag har nog fått mitt gh då så vi kmr säkert spela en massa :)






Kommentarer
Postat av: matilda

haha, vilken bloggkoll? x) <3

2009-01-09 @ 07:51:37
URL: http://matildarova.blogg.se/
Postat av: lisaolander ;D

HAHAHAHAHHAHA xD älskar dejj ;* <33333

2009-01-09 @ 22:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0