du får mej alltid att le

Ojojoj.. Börjar nästan bli lite less på att shoppa, hah nämen det är väl alltid skoj
med nya kläder osv.. :)

Har köpt:
2 linnen, ett svart & ett vitt (kmr bild)
2 bhar

Sen tror jag it jag köpte någe mera. Efter vi vart på stan så for vi och fikade
hos några. Det var väl trevligt!
Imorgon så ska vi iaf till örebro, eller nej juste kumla heter det, de är utanför örebro.
Min morbror har 100 års kalas, han&hans sambos. Alltså inte han som fylller 100, hehe.
Vet inte om jag hinner skriva nå då. HAHAAHAHAH nu kommer min bror in m. klackeskor
och går "modevisning" hahahahahha,
ajja men om jag hinner hör jag av mej imrn om jag hinner

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

så söt du är på bilden gumman ;*

haha nu har jag redan hunnit få låten från juliag (a),okej så fortfarande blont alltså kommer säkert bli snyggt ;-)

2009-01-30 @ 21:34:17
Postat av: Anonym

saknar dig åxå gumman <3



JA BLI BRUNETT VA GULLIGT ! (aa), vrf blev det inge bra dåå ? :/ fick du inte bort utväxten eller ? ;s <333

2009-01-30 @ 22:32:28
Postat av: Anonym

DU LYSER SOM EN ÄNGEL :O<3

2009-01-31 @ 19:44:00
Postat av: dosse

DU KAN JU PASSA PÅ Å BAIA LITE KLÄDER TILL MÄi?:)



jag älskar dig sötiiis.

2009-01-31 @ 19:49:52
Postat av: linnea :]

du är söt! :) <33333333

du såg typ assmal ut (:

asså menar it att du är tjock annars men, du understand ? :)

2009-01-31 @ 19:54:09
URL: http://liiinneaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0