IYAZ - Replay ;-)

Förlåt för dålig uppdatering, men jag har inte suttit något vid datan. Därför jag inte har kunnat blogga :-) I tisdags var jag iaf m. Karro & My först. Vi åt tacos osv, sen kom julia! Då började vi färga mitt hår, sen om Mia & Sandra också. Vi hade iaf kul & de är ju huvudsaken :-D Sen for jag, Julia & Karro till elund. Var hos Rickard ett tag, sen på kvällen åh herregud.. Haha :s :)! Onsdags hm.. Jag var m. Rickard då, och samma igår! Fårse vad jag gör idag, träning idag iaf. Fast jag är fortf förkyld men de hindrar inte mej från att fara till strömnäs imrn och spela handboll :-D


4 månader <3


Kommentarer
Postat av: moa

HIHIHIHIHi :) <3333

2009-12-11 @ 13:45:10
URL: http://moabernhardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0