2/10

tjosan ! idag hade vi handbollscup m. skolan idag! fick sovmorgon. skulel vara på hildurs 8.45 (y)
våran första match vann vi med rätt mkt, 12-2 ? lr nått. sen hade vi inte våran match fören 12.40 , där emellen träffade man massa folk! trevligt trevligt. andra matchen vann vi med 8-3... jag hatar att man måste ha en kille i målet halva tiden! för jag vill ju stå hela tiden, menmen släppte en 1 mål första & 1 mål andra. kunde väl ha gått bättre..
när det var slut så cykla jag hem, dushade sen tog jag bussen till stan & var m. linnea. vi gick på coop, där köpte vi godis [a], sen till bibloteket, ja där skämde vi ju ut oss rejält! :$ vi gick bara dit för jag behövde gå på dass! haha , sen knallade vi vidare . finns ju så mkt & se i boden toown (h. vi gick in på åhlens & där skämde jag ut mej såklart... & på gågatan oxå, för ja, jag typ skrek en sak , så börja alla glo på mej, fråga om ni vill veta vad! men hahhaahha , xD sen gick vi till frasses, köpte mellanstrips meny. sen skulle vi ta bussen hem , men mor min var på stan så hon skjutade oss, jag var tvungen & springa upp & hämta mina saker hos mamma, sen skjutade vi hem linnea, & sen for jag vidare till pappa. ´gick till ante & så, spelade fotboll . sen satt vi vid datan, vi vile spela pingis så då gick vi till mej & gjorde det. självaste conny lantz var ju oxå med (hh)  nu ska jag väl sitta hära & se idol! ni kan ju ringa lr smsa!
bilder kommer nån gång? ahha.

XOXO lantz


Kommentarer
Postat av: lisa olander

vi vann första matchen med 7-2 haha ;D <33

2008-10-02 @ 20:00:20
Postat av: Alina

Kikar in:) Ha en bra kväll! :)

2008-10-02 @ 20:05:21
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0