19/10

tjo! idag vaknade jag halv 12. då hade  fanny&nea smsat och undrade
ifall jag kunde vara med dom, så jag klädde på mej & fikade. sen fixa jag mej.
sen halv 1 for jag dit.  vi gick till ica och då köpte dom nudlar, sen gick vi till
fanny så kokade dom det! sen så dampade vi med massa kort , hehe.
asså jag har inga bilder från det! fanny måste skicka. sen gick vi till datan.
då så gjorde jag en sånhär bild med "2 av oss" eller vad man nu ska säga.
sen gick vi till lekparken vid ica , eller innan det skulle nea köpa en dricka.
men sen gick vi till lekparken & då när hon druckit upp sin dricka slängde
hon flaskan på backen & då var det en tant dära, hon fick seriöst DAMP!
haha , så vi gick därifrån. då gick vi hem till fanny & gjorde inte så mkt.
jag skulle hem 4. mamma kom & hämtade mej, så då handlade vi på ica
jag fick chips och b&j. sen for jag hem, då fotade jag! lägger kanske ut nån bild.
sen så åt jag kyckling&ris.sen sattt jag mej vid datan & tråka.
då kom tatjana upp , vi kollade på lite gamla bilder! zzöta.
sen åt vi b&j . sen satte vi oss vid datan , men hon åt upp mina
chips! den jäveln, haha . men nu ska jag faktiskt sova.


                               
tråkigt                       asså jag vet, dålig kvalla..                blö

Dagens vill ha: jeans
Dagens klädsel: mjukisar, kofta
Dagens smink: mascara
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens låt: dole - tre små ord
Dagens planer: fanny&nea
Dagens bästa: fanne ,nea
Dagens roligaste:  samma
Dagens dummaste: ingen
Dagens drog : b&j
Dagens köp: glass&chips
Dagens humör: bra,
Dagens mening: TJENARE

XOXO lantz


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bässssssttaaavän <3 : )

2008-10-19 @ 22:41:18
Postat av: törkis

hur kan dt bli dålig kvalla om du håller kameran rätt så still och har fotokunskap och en systemkamera? :)

2008-10-20 @ 19:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0